Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află în sectiunea Cookie Policy mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.
Procedura de rezervare auto
Prin intermediul site-ului shop.autoglobus.ro Autoglobus 2000 srl – Distribuitor și Reparator Autorizat Citroen, Iveco, Opel - pune la dispoziție o platformă online prin intermediul căreia, printre altele, Utilizatorul poate rezerva autovehicule noi sau rulate din stocul pe care compania îl are disponibil la vânzare, indiferent dacă acestea sunt în stocul propriu Autoglobus sau în stocurile Producătorilor pe care compania îi reprezintă.
Prețurile afișate pe acest site nu se aplică automobilelor ce se vor fabrica în baza unei comenzi efectuate la Autoglobus. Rezervarea nu reprezintă o operațiune de cumpărare a autovehiculului.
Important: Stadiul stocurilor de pe site nu este actualizat în timp real. Deși Autoglobus face toate eforturile ca informațiile prezentate să fie actuale, din motive logistice pot apărea situații în care un vehicul, deși apare în stoc, să fie de fapt rezervat / vândut prin alte canale. În această situație taxa de rezervare va fi rambursată conform procedurii de la punctul 7 de mai jos.
1. Ce reprezintă cei 2000 de lei pe care îi achit online?
Suma de 2000 de lei (TVA inclus) reprezintă taxa de rezervare pentru vehiculul selectat în platformă. Această taxă va fi stornată odată cu confirmarea comenzii – semnarea contractului de vânzare și emiterea facturii finale de vânzare a vehiculului.
Durata rezervării este de 15 zile calendaristice, perioadă în care clientul are obligația de a încheia contractul de vânzare pentru respectivul vehicul.
În cazul expirării perioadei de rezervare fără să se încheie un contract de vânzare, tariful perceput nu se restituie, iar autovehiculul va deveni disponibil spre a fi rezervat și de alți doritori.
2. Cum plătesc cei 2000 lei (TVA inclus)?
Îi achiți cu ajutorul cardului tău de debit sau credit prin intermediul site-ului nostru. Plata se realizează în mod securizat prin intermediul unui procesator de plăți - MobilPay.
3. Ce se întâmplă după ce plătesc taxa de rezervare?
După efectuarea cu succes a plății vei primi imediat pe e-mail o comfirmare de plată, după care, în termen de cel mult o zi lucrătoare, vei primi și factura aferentă acestei plăți.
4. Cum plătesc diferența?
Diferența o vei achita după ce vei veni în showroom-ul Autoglobus – Timișoara, Calea Șagului 201, și vei semna contractul de vânzare-cumpărare, prin transfer bancar. Aceste activități se pot realiza în maximum 15 zile calendaristice de la data plății taxei de rezervare în platformă. După această perioadă, autovehiculul va deveni disponibil spre a fi rezervat și de alți doritori.
5. Pot să plătesc mașina prin finanțare (credit)?
Pentru mai multe informații despre finanțarea disponibilă pe modelul / versiunea aleasă de tine te rugăm să ne contactezi. Dacă dorești să vezi o rată orientativă pentru vehiculul ales, ai această opțiune pe pagina aferentă produsului, la rubrica Calculator Financiar.
6. Când primesc mașina?
Termenul de livrare final îți va fi comunicat de către consilierul tău de vânzări Autoglobus.
Automobilele disponibile pe platformă sunt fie în stocul propriu Autoglobus, fie, în cazul vehiculelor noi, în stocul Producătorilor pe care îi reprezentăm – Citroen, Opel, Iveco. Acest lucru este specificat clar, la rubrica Disponibilitate de pe pagina aferentă fiecărui vehicul.
a. Dacă vehiculul se află în stoc Autoglobus, beneficiază de cea mai rapidă livrare. Facem tot posibilul să livrăm comanda în aproximativ 5 zile lucrătoare. Cu toate acesta, în funcție de capacitatea logistică disponibilă, este posibil să apară variații ale acestui termen.
b. Dacă vehiculul se află în stoc Producător, termenul de livrare poate varia între 2 săptămâni și câteva luni, în funcție de locație și/sau stadiul de producție. Detalii exacte vei primi de la consilierul tău Autoglobus.
Alte motive pentru care termenul de livrare ar putea să varieze:
- nu ai răspuns la telefon și/sau e-mail în momentul în care ai fost contactat de către consilierul Autoglobus, după efectuarea comenzii pe site
- nu te-ai prezentat la sediul Autoglobus pentru a semna contractul de vânzare și pentru a plăti diferența pentru automobilul rezervat prin site
- nu ai achitat diferența în termenul agreat în contract
7. M-am răzgândit. Primesc taxa de rezervare înapoi?
În cazul în care dorești rambursarea sumei... tbd
8. Pot să schimb vehiculul selectat după ce am făcut comanda?
O persoană nu poate rezerva decât un singur autovehicul odată, dar are dreptul ca înainte de expirarea rezervării să schimbe rezervarea făcută, prin înlocuirea autovehiculului inițial – fără plată suplimentară. Prin înlocuirea vehiculului nu se modifică durata de valabilitate a rezervării.
9. Pot plăti o sumă mai mare din totalul unui model pentru taxa de rezervare?
Taxa de rezervare este o sumă fixă. Modalitatea de plată a diferenței de plată va fi discutată cu consilierul Autoglobus care se va ocupa de achiziția ta și cu care vei încheia și contractul de vânzare-cumpărare aferent.
10. Ce se întâmplă daca nu plătesc taxa de rezervare după ce am inițiat procesul de rezervare?
Utilizatorul are la dispoziție 3 ore să plătească taxa de rezervare de 2000 lei (TVA inclus) de la momentul în care a solicitat rezervarea unui autoturism pe platformă. În cazul în care utilizatorul nu plătește taxa de rezervare în acest termen, Autoglobus își rezervă dreptul de a anula rezervarea autovehiculului și de a îl elibera spre rezervare unui alt potențial cumpărător.
Pentru orice neclaritate sau detalii suplimentare, te rugăm să ne contactezi.
Ne poti suna la 0256400705